Veelgestelde vragen

HOE BESTEL IK EEN SPAAK RE:CYCLE?
Je kunt een SPAAK Re:cycle makkelijk online bestellen. Vul je gegevens in op het online bestelformulier en druk op verzenden. Na het plaatsen van je bestelling maken wij binnen 24 uur een afspraak met je zodat je je fiets kunt komen ophalen. Bij ontvangst stellen wij de fiets persoonlijk voor je af zodat deze direct rijklaar is. Easy toch?

WAAR IS SPAAK RE:CYCLE BESCHIKBAAR?
Momenteel is SPAAK Re:cycle enkel nog beschikbaar in Haarlem. Fietsen uit Haarlem, voor Haarlemmers.

WAT IS DE MINIMALE CONTRACTDUUR?
We bieden je 2 eenvoudige mogelijkheden:
1) Een maandelijks opzegbaar abonnement, met één maand opzegtermijn. Hiervoor rekenen we eenmalig 10 euro administratiekosten.

2) Een 6 maanden abonnement. Als je hiervoor kiest rekenen we geen eenmalige kosten. Na 6 maanden is het contract weer maandelijks opzegbaar, met één maand opzegtermijn.

WAT GEBEURT ER ALS MIJN FIETS GESTOLEN WORDT?
We begrijpen dat de SPAAK Re:cycle interesse opwekt. Mocht het helaas voorkomen dat je SPAAK Re:cycle wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat je snel een nieuwe fiets krijgt. Ook doen we samen aangifte van diefstal. Daarnaast betaal je €25,- eigen risico, zoals ook omschreven in de algemene voorwaarden, mits je fiets goed op slot stond.

WAT GEBEURT ER ALS MIJN FIETS STUK IS?
Als er iets mis is met je fiets kun je direct contact opnemen met onze klantenservice via +31 651575288. We zoeken dan direct een passende oplossing voor je. Heb je haast? Dan kun je de fiets komen omruilen voor een werkend exemplaar. Is de druk iets minder hoog, dan zullen we meteen een afspraak inplannen bij ons service punt zodat je zo snel mogelijk weer on the road kunt. Dit zonder extra kosten..